Fy vad trist det känns att söndagen snart är slut,det innebär att jag ska upp innan fan har skorna på sig och lämna Johannes jätte tidigt på dagis… Imorgon är det dock bara skola till 12 och sen slutar jag så det är skönt i vart fall. Sen går jag även skolan tisdag och onsdag till 12 o tidig morgon….. Denna veckan känns verkligen motsträvig… Vet inte vad jag ska göra åt det…..

Idag var min bästa Ida här med hennes kille Danne :). Har träffat dom regelbundet nu en månad snart,typ 1 ggr i veckan… Blir inget denna veckan som kommer för jag går i skolan nästan varje dag o sen jobbar Mikael den kommande helgen…
Men ska träffas nästa vecka igen om allt går enligt planerna.. Dom ska ha en sötnöt bebis i januari. Ska blir spännade o se vad det blir, jag gissar på en liten tjej :).. Men vi får se….

På tisdag ska Johannes ha julspel på dagis, tycker det ska bli så kul att se honom i den :). Mammas stora kille 🙂

I fredags var vi på lucys i löddeköpinge… Vi firade att jag och Mikael varit ett par i 7 hela år 🙂 och sen skulle vi äta “julbord” och se en julshow med Garry Lee Taylor och Peter J Lanz… Dom var lika bra som alltid men de överraskade oss denna gången. De tog upp Johannes på scenen och gav honom ett julkort, en planech på Garry Lee och en skiva,men det som tog Johannes hjärta allra mest var att Peter tog av sig sin gitarr och skrev autograf på det och det gjorde Garry med och sen fick Johannes Peters riktiga gitarr. Alltså stå där som mamma o se glädjen i sin son ögon det var nästan så man började gråta lite… De gjorde Johannes jul och hela hans år… Han blev så jätte jätte glad för allt han fick så nu har vi hängt upp gitarren på sovrums väggen och även julkortet och plancehn :). Ska komma upp 2 saker till på den väggen sen är den Hall of Fame klar :).

Lördagen blev en lååång sovmorgon :). Samtliga i familjen sov till 11.30 ;). Men det behövdes, en tidigt morgon o en sen kväll.. Sen mös vi bara resten av lördagen..

Idag har min bästa Ida o hennes Danne varit här idag :). Mysigt att tillbringa tid tillsammans med dom :).

Imorgon är det skola och sen så ska jag hem och skriva ihop hur mycket sill vi behöver beställa till sillen och till janssonen…..

13 dagar kvar idag till julafton,förstår inte vart tiden tagit vägen :). Känns som vi har hur mycket som helst kvar som vi måste fixa, men det största “problem” är pappas sista julklapp men är nog inne på en ½ idée….