Idag är det torsdag och Johannes har varit på dagis och lekt av sig mellan 9-14 och jag har gjort färdigt 2 skoluppgifter som ska lämnas in på måndag så jag får helgen fri :). Sen i eftermiddag har Mikael o Johannes bakat klart de sista pepparkakorna. Blev ca 100 stycken nu till jul :).

Imorgon är det skola mellan 8.15-12 och mikael jobbar så johannes ska vara på dagis mellan 6.45-13.30 och sen ska vi hem och vila.  imorgon kväll är det dags för lucys julshow :). Imorgon har även jag och Mikael varit ett par i 7 härliga år :).
Idag för 7 år sedan hade jag nerverna utan på kroppen…. Hade ett struligt “ex” eller vad vi egentligen var och så hade jag världens underbaraste kille som ville träffa mig. Tur jag gjorde rätt val där :=).

Ser Grimm just nu och dagens saga känner inte jag igen men men spännande ändå.

Hör hur det regnar där ute o ber att det inte fryser på i natt så det blir halt imorgon när mikael ska köra till jobb.

Idag är det 17 dagar kvar till julafton :=). Gud vad tiden går fort idag…

Lägenheten är helt redo inför jul nu… Vi ska bara invänta julgranen som vi ska köpa nästa vecka….

ha en mysig kväll ❤